środa, 18 czerwca 2014

Testowanie chrupek od Biedronki ! :)

Witam.
W poniedziałek wzięłam udział w akcji Biedronki na testowanie nowych smaków biedronkowych chrupek
W testach brało udział pierwszych 1000 osób. Mimo wielu chętnych mnie się udało :)

Dziś, jakieś 15 min temu do drzwi zapukał kurier z przesyłeczką od Biedronki :)

Co za radość mojego synka, jak się dowiedział,że w paczce są chrupeczki.









Chrupki są w pięciu smakach :

  • Pieczony kurczak
  • Kebab
  • Hamburger
  • Pizza
  • Hot Dog 










Swoje zdanie na temat chrupek trzeba wyrazić w Biedronkowej ankiecie.

Chrupki, które najbardziej będą smakować testerom, trafią na półki w Biedronce.

No to zaczynamy testowanie! :)

Moja opinia będzie jako dopisek,w najbliższych dniach lub jako nowy post ;)

Pozdrawiam ;*




2 komentarze:

  1. Ja również zalapalam się na biedronkowy test chrupek. Zapraszam do siebie test-it.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że lepiej tego nie jeść... Wyląda podejrzanie i nie wydaje mi się, żeby było zdrowe :/


    _________________
    spolka.org - najlepsze spółki do kupienia!

    OdpowiedzUsuń