środa, 25 czerwca 2014

Testowanie chrupek od Biedronki - part II. - moje zdanie i nie tylko moje ;)

Witam. 

W poprzednim poście pisałam o zakwalifikowaniu się do testów Biedronki i otrzymaniu paczki z chrupkami do testowania.

Przypomnę,że smaki chrupek do testowania to :
  • Pieczony kurczak
  • Kebab
  • Hamburger
  • Pizza
  • Hot Dog 

Z całą rodzinką zabraliśmy się do próbowania wszystkich smaków.

I miejsce :

 Jednogłośnie naszym faworytem stał się Hot Dog, ze względu na dość ostry, intensywny chrzanowy (?) smak + kształt całkiem ok.  Wszystko co ostre jest u nas na pierwszym miejscu. 

II miejsce :

Drugie miejsce zajął Kebab, ze względu również na pikantność i smak bardzo zbliżony do "kebabowego" mięska :)

III miejsce :

Pizza - smak, zapach przypominający faktycznie pizzę i  dość dobrze można było wyczuć oregano. I kształt odpowiedni :) 

IV miejsce : 

Pieczony kurczak - hmm.. żeby poczuć smak kurczaka,trzeba zjeść calutką paczkę chrupek na raz, w małej ilości jednak kurczaka za bardzo wyczuć się nie da. A szkoda. Ale całkiem dobre, skłonna byłabym je kupić raz na jakiś czas. A kształt ? Hm.. za bardzo kojarzy mi się z dość popularnymi chrupkami orzechowymi.

V miejsce :


Hamburger - jak dla mnie są nie za bardzo, już na samym początku nie spodobała mi się konsystencja (?), były zbyt twarde. Smak też wcale nie kojarzył mi się z hamburgerem, nawet nie było namiastki smaku jaki bym chciała czuć pod tą nazwą.  Niestety, hamburger do mnie nie "przemawia" 


Podsumowanie : 

Z przyjemnością poparłabym moje pierwsze trzy miejsca, aby trafiły na Biedronkowe półki,ale,że tylko jeden wariant chrupek może wygrać, tak więc stawiam na Hot Dog. 


Teraz z niecierpliwością będę śledzić Biedronkę i jestem ciekawa jaki wariant smakowy okaże się faworytem większości z tysiąca testerów. 

Pozdrawiam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz