wtorek, 26 marca 2013

Zaczynamy!

Cześć! 
Mam na imię Ewa,jestem młodą mamą mojego synka,który w tym m-cu skończył rok i 4 m-ce :) 
Ja mam 21 lat i uczę się w zaocznym technikum handlowym. W czerwcu tego roku zdaje egzamin na technika.  Ponadto jestem domatorką,która uwielbia spędzać miło czas. Gdy jest okazja,spędzam czas poza domem,kocham przyrodę i słońce ;) 
Z utęsknieniem czekam na lato ! 

Dziś zaczynam przygodę z drugim blogiem .. tym razem stawiam na testowanie produktów.
Odkładałam założenie tego bloga dość długo,ale w końcu się zebrałam i zaczynam ! ;) 
Będę się z Wami dzielić opiniami produktów,których używam i innych z którymi dopiero będę miała styczność. Będą to produkty różnego rodzaju.. spożywcze,kosmetyczne,zabawki.. i inne różności :) 
Mam nadzieję,że znajdzie się kilka chętnych osób,które z chęcią będą czytać moje wypociny :P 

Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzanie mojego bloga! ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz