wtorek, 26 marca 2013

Chusteczki nawilżające z motywem Euro 2012.

Pierwszym z testowanych produktów są chusteczki nawilżające.

Szata graficzna opakowania produkowana była na Euro 2012.

Kupiłam je w Schlecker'rze ponieważ trwa promocja na te właśnie chusteczki. 
Myślałam,że to wyprzedaż,bo zbliża się koniec terminu ważności.. ale jednak nie,termin jest do 30.12.2013,czyli do końca roku. 
Wyprzedają ze względu na opakowanie,bo już dawno po Euro ;) 
Kupiłam na początek jedną paczkę na wypróbowanie.. ale co się okazało na drugi dzień poleciałam po kolejne 3 opakowania! Warto kupić skoro kosztowało 2.99 PLN .  
Fakt cena adekwatna do jakości.. ale to są chusteczki jedne z wielu,po których pupa malucha się nie lepi,są trochę cienkie,ale da się to znieść.  Jak dla mnie chusteczki Dada z Biedronki są dużo gorsze. 
Baby Wipes (bo tak się nazywają chusteczki) nie są jakieś najlepsze,ale i też nie najgorsze. Sprawdzą się w niejednym domu. Są całkiem dobrze nawilżone,ale mają trochę za ostry zapach. 
Używamy tych chusteczek już 3 tydzień i nie wystąpiło,żadne uczulenie,czy odparzenie. 
Gdyby takowe przypadki na pupie wystąpiły,to chusteczki sprawdziłyby się do wycierania kurzu w mieszkaniu ;) 


Cóż nie polecam osobą,które drażni ostry zapach.

A polecam tym,dla których nie ma znaczenie grubość chusteczki.
Cena 2.99 jest kusząca i jak wcześniej napisałam - adekwatna do jakości. 
Mimo,że chusteczki są cienkie,to dobrze zbierają maluszkową "niespodziankę" :) 

Informacje:

Wyprodukowano w UE dla "Hygienica" S.A. Made in Poland ;) 
Zapachy : Rumianek,Aloes ( chociaż zapach jest ciężki do określenia) 
Cena : 2.99 PLN w drogerii  "Dayli"
Moja ocena : 6/10




Pozdrawiam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz